niedziela, 6 marca 2016

Wiem że miałam pisać. Ale powróciłam do szkoły więc rzadko coś mi się udaje ;-; Wspomnę tylko o tym http://anime24.pl/news.php?readmore=1544
Naaah, nie wierzę, mam nadzieję że to słaby troll, bo o ile przeżyłabym koniec anime, to tylko wiedząc że manga nadal ciągnie.
To naprawdę smutna wiadomość, bo w Gintame wciągnęłam się dopiero w wiosnę, i od tego czasu jest to mój ulubiony tytuł. A to że nie będę mogła czekać na kolejny chapter, kolejny odcinek, naprawdę załamuje.
Nawet fakt że być może autor złączy w końcu shipy mnie nie pociesza. Miałam nadzieję że Sorachi będzie brał przykład z dłużej trwających shounenów i ciągnął Gintamę przynajmniej drugie tyle.
Nie chcę się żegnać z tym anime, mimo to szczęście że Sorachi w ogóle poświęcił tyle czasu na tą serie,
Dobra, a teraz idę się powiesić.

2 komentarze:

  1. Poczekaj na mnie, pójdziemy razem... Osobiście Ginatme ogladam od 2 lat i obejrzałam ją po kilka razy i jest ona moją ulubioną serią anime *płacz* i mam nadzieje, że to tylko kolejny trolling Sorachiego, bo inaczej to ja pisze petycje, albo obrabuje bank i lece do Japonii i tam strajk urządze XD Osobiście dla mnie Gintama może trwać całą wieczność i nadal nie będę miała jej dosyć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyj dalej! Taka świetna pisarka zdarza się raz na milion :D

    OdpowiedzUsuń